افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهر خاوران
افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهر خاوران
واحد بوم‌گردی و گردشگری «بابا امیر» در شهر خاوران به بهره‌برداری رسید.

در مراسمی با حضور رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان های خفر و جهرم در مجلس شورای اسلامی، دکتر رشیدیان نماینده معاون وزیر میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی، دکتر فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، دکتر روانشاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و جمعی از مسؤولان شهرستان خفر و شهر خاوران، فاز اول واحد بوم‌گردی “بابا امیر ” در شهر خاوران آغاز به کار کرد.

در این آیین عبدالرضا ناصری موسس مجتمع اقامتی و گردشگری باباامیر، با بیان اینکه فاز اول این مجتمع بومگردی با زیربنای ۱۵۰ متر و در جوار باغی به مساحت۷ هزارمترمربع مورد بهره برداری قرار گرفته است یادآور شد: این مجتمع درفاز اول برای ۲ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال نموده است.
وی افزود: شهر خاوران از مناطق بکر گردشگری در جنوب شرق فارس محسوب می‌شود که علاوه بر نزدیکی فاصله به مرکزاستان و قرار گرفتن در مسیرهای ترانزیتی شیراز به جهرم و لار و مسیر شیراز به فسا و بندرعباس و با توجه به آب و هوای بسیار مطبوع ، یکی از مهمترین مناطق برای سرمایه‌گذاری گردشگری به حساب می آید.
ناصری اظهار امیدواری کرد با استقبال گردشگران و حضور آنها در همه فصول، فاز بعدی این مجتمع برای ارائه خدمات بیشتر به میهمانان و گردشگران در آینده نزدیک راه اندازی شود.
شایان ذکر است اقامتگاه بومگردی بابا امیر در ابتدای خیابان انقلاب، روبروی اداره گاز خاوران واقع شده است.