جوانان، اهرم پیشرفتِ شهر خاوران هستند
جوانان، اهرم پیشرفتِ شهر خاوران هستند
نقش جوانان در پویایی جامعه به خصوص نقاطی چون خاوران که نیاز به وحدت و همگونی دارند را نمی توان نادیده گرفت .

سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه جوان نیاز به شناخت علمی دقیق از وضعیت آن ها دارد. حضور جوانان متعهد و متخصص در حلقه های مدیریتی می تواند رشد چندانی به پیشرفت خاوران بدهد که البته تحقق این امر نیازمند در میدان بودن جوانانی با روحیه نشاط و علمی راسخ است.

نا امیدی جوانان خاورانی نسبت به آینده و جامعه پیرامونی مهم‌ترین عاملی است که در دهه اخیر باعث شده تا عده زیادی به سمت اعتیاد بروند و برخی خاوران را به قصد اشتغال در نقاط دیگر ترک کنند. این خلأ را تنها و تنها آن مدیر جوانی می تواند حل کند که نسبت به جوانان هم سن و سال خود حساس باشد، شرایط آن ها را درک کرده باشد تا بتواند برنامه جامعی برای آنان اجرا کند.

بی شک اشتغال مولد و مفید یکی از نیازهای اصلی و مطالبه مهم جوانان خاوران محسوب می شود، موضوعی که برای تحقق آن به همکاری مردم و نهادهای عمومی و دولتی نیاز است.

 گام دوم انقلاب، بیانیه ای امیدبخشِ و بیانگر عصری نو و آینده ای درخشان با بهره مندی از توانایی جوانان در پیمودن قله های پیشرفت و اقتدار علمی است که امید داریم در انتخابات پیش رو؛ مدیرانی جوان و جوانگرا برای خدمت به مردم خاوران منتخب و برگزیده شوند و پیشران گام دوم انقلاب گردند.

  • نویسنده : عبدالرضا ناصری