خواسته جوانان خاورانی از مدیر کل جدید  ورزش و جوانان فارس
خواسته جوانان خاورانی از مدیر کل جدید  ورزش و جوانان فارس

بیش از یک سال از به زمین زدن کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی خاوران گذشته اما در این مدت مردم هیچ اقدام قابل توجهی در راستای بهره برداری از این زمین به چشم ندیده اند. در دهه ی هشتاد بود که اقداماتی جهت احداث زمین چمن در خاوران انجام و هزینه هایی در زمین فوتبال […]

بیش از یک سال از به زمین زدن کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی خاوران گذشته اما در این مدت مردم هیچ اقدام قابل توجهی در راستای بهره برداری از این زمین به چشم ندیده اند.

در دهه ی هشتاد بود که اقداماتی جهت احداث زمین چمن در خاوران انجام و هزینه هایی در زمین فوتبال قدیمی خاوران صورت گرفت که ناتمام ماند و باز هم فوتبالیست های خاورانی از داشتن زمین چمن محروم ماندند.

با اینکه در سالهای اخیر اکثر شهرهای کشور دارای زمین چمن شده اند ولی سهم ورزشکاران خاوران تا به حال چیزی جز حسرت و انتظار  نبوده است.

در روزهای اخیر معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس برگزار و عباس حاجی زاده جانشین کامیاب شد که به دلیل تخلفات در زمان مدیریتش بازداشت شده است.

لذا خواسته به حق جوانان خاورانی این است که مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس، نگاه ویژه ای به وعده هایی که بالغ بر ۲۰سال است به جوانان شهر خاوران داده می شود داشته باشد تا فوتبالیست های خاورانی نیز به آرزوی دیرینه خود برسند.