با پیگیری گروه رسانه ای خاورانیها صورت گرفت/ قول وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خاوران
با پیگیری گروه رسانه ای خاورانیها صورت گرفت/ قول وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خاوران
یکبار دیگر قدرت رسانه ها در فضای مجازی برای حل مشکلات، جواب داد و مسئولین را در زمانی کوتاه به پاسخگویی واداشت.

پس از انتشار خبر “کلاس آنلاین متفاوت رتبه ۸کنکور ریاضی روی بشکه نفتی در جلیل آباد!”  در گروه رسانه ای خاورانیها که در آن توضیح داده بودیم “محمد تسلیمی دانشجوی رشته برق صنعتی دانشگاه شریف در شهرک جلیل آباد شهرخاوران در ۶۰ کیلومتری شهرستان جهرم (محل تولد وزیر ارتباطات) به دلیل نبود اینترنت پرسرعت به سختی سرکلاس درس آنلاین این دانشگاه شرکت می کند. ” و انعکاس رسانه ای این خبر در رسانه ها ی محلی وکشوری و نیز پیگیری اختصاصی گروه رسانه ای خاورانیها با وزیر ارتباطات، وی لحظاتی قبل به این مشکل رسیدگی کرد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار عکسهای فوق در اینستاگرامش نوشت: این عکس رو شاید ۲۰۰نفر برام فرستادند و گفتند پیگیری کنم. «محمد تسلیمی» یکی از افتخارات شهر من، جهرم، است. ما باهم هم‌مدرسه‌ای محسوب می‌شیم اما او از من باهوشتره  و امسال در کنکور با رتبه۸ در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شده است.

محله‌ی جلیل‌آباد، منزل پدری ایشون، محله‌ای در نزدیک شهر خاوران‌ه که موقعیتش رو در عکس می‌بینید. هم خاوران و هم سایر روستاهای اطراف اون که در تصویر می‌بینید، بیش از یکساله که از خدمات نسل۴ برخوردارند، اما این محله‌ی کوچک به دلیل وجود موانع طبیعی مثل تپه از کیفیت مناسب تلفن همراه برخوردار نیست. البته  برای جلیل آباد هم چندماه پیش با پیگیری امام جمعه‌ی خاوران که از دوستان خوبم هستند، تلفن ثابت و اینترنت خانگی دایر شد.

از برخی دوستان همشهری شنیدم که گفتند آقای تسلیمی به همراه خانواده‌شون به شهر جهرم نقل مکان کردند و در جهرم سکونت دارند و مشکلی برای آموزش آنلاین ندارند و بیشتر این عکس رو برای جلب توجه به پوشش دادن محله‌ی خودشون منتشر کردند؛ اما در هر حال مشکل این منطقه هم مثل برخی روستاهای دیگر تا پایان امسال حل خواهد شد.

از آقای محمد تسلیمی عزیز به خاطر اینکه صدای ساکنین محله‌شون شدند، تشکر می‌کنم و براش آرزوی موفقیت دارم.