امتحان نهایی دوازدهمی ها در خاوران برگزار می شود
امتحان نهایی دوازدهمی ها در خاوران برگزار می شود

امتحانات نهایی دانش آموزان سال اخر مقطع دوم متوسطه، امسال در شهر خاوران برپا می شود. علیرضا بستانی مدیر دبیرستان شهید رجایی در گفتگو با گروه رسانه ای خاورانی ها با اعلام این خبرگفت: با توجه  به اینکه آزمون امتحان نهایی دوازدهم به صورت حضوری و سراسری انجام می‌شود، با درخواست برخی از اولیاء و […]

امتحانات نهایی دانش آموزان سال اخر مقطع دوم متوسطه، امسال در شهر خاوران برپا می شود.

علیرضا بستانی مدیر دبیرستان شهید رجایی در گفتگو با گروه رسانه ای خاورانی ها با اعلام این خبرگفت: با توجه  به اینکه آزمون امتحان نهایی دوازدهم به صورت حضوری و سراسری انجام می‌شود، با درخواست برخی از اولیاء و حمایت خانم رضایی مدیر دبیرستان دخترانه آسیه  ضمن هماهنگی با ریاست محترم آموزش و پرورش مقرر شد که به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا دانش آموزان دوازدهم خاوران به خفر نروند و امتحانات شان با نظارت همکاران خاورانی در آموزشگاه آسیه برگزار شود.

بستانی افزود: امتحانات دوره متوسطه اول، در خاوران نهایتا تا هشتم خرداد ماه ادامه دارد و امتحانات پایه دوازدهم،  از هفدهم خرداد شروع می‌شود.

مدیر دبیرستان شهید رجایی در پایان افزود : با رعایت نکات بهداشتی، ضد عفونی کردن روزانه مکان امتحانات و فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیری های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام خواهد شد.