قول های وزیر ارتباطات به خاورانی ها چه بود؟
قول های وزیر ارتباطات به خاورانی ها چه بود؟

امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر خاوران با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری دیدار کردند. در این دیدار امام جمعه خاوران از تلاش های وزیر جوان و انقلابی ارتباطات و فناوری قدردانی نمود و محرومیت زدایی در  بخش راهگان و شهرخاوران در عمل را در اولویت برنامه مسئولین بخش دانست. سپس مهندس […]

امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر خاوران با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری دیدار کردند. در این دیدار امام جمعه خاوران از تلاش های وزیر جوان و انقلابی ارتباطات و فناوری قدردانی نمود و محرومیت زدایی در  بخش راهگان و شهرخاوران در عمل را در اولویت برنامه مسئولین بخش دانست. سپس مهندس بهمنیان بخشدار راهگان مشکلات انتن دهی و اینترنت همراه اول و ایرانسل خاوران و روستاهای دهستان راهگان  را مطرح کرد.

همچنین در این نشست، شورای اسلامی شهر خاوران به بیان مشکلات مربوط به عدم اجرای فاز دوم فیبر نوری در بافت جمعیتی، عدم پوشش دهی مناسب آنتن دهی در شهرک هاشمیه و جلیل اباد و محور ارتباطی خاوران – سروستان  و مشکل واگذاری خط تلفن ثابت پرداختند.

دکتر جهرمی نیز قول مساعد داد مشکلات مطرح شده در اسرع وقت برطرف گردد . وی مهندس مهارت رییس مخابرات جهرم را مسوول مستقیم گزارش دهی و حل مشکلات انتن دهی و توسعه فیبر نوری قرار داد. وی سپس با تماس تلفنی با تیم فنی ارتباطات استان دستور برطرف شدن مشکل انتن دهی و ایجاد دکل جدید را صادر کردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خاوران، پس از این دیدار، تیم فنی و مهندسی انتن دهی تلفن همراه بازدید میدانی از منطقه داشتند و مشکلات شهرک هاشمیه، مسکن مهر و جلیل اباد و دو دهستان راهگان را بررسی نمودند. یک روز بعد نیز کابل فیبر نوری در شهر خاوران تخلیه گردید و به زودی شاهد اجرای عملیات زیرسازی و کشیدن فیبر نوری در مرکز و بافت جمعیتی شهرخاوران خواهیم بود.

شایان ذکراست سال گذشته فیبر نوری در شهرک هاشمیه ،مسکن مهر و شهرک جلیل اباد انجام شده بود.