پروژه های آماده بهره برداری شهرداری خاوران در دهۀ فجر
پروژه های آماده بهره برداری شهرداری خاوران در دهۀ فجر
شهردار خاوران گفت: با توجه به نبود سیمان در سطح استان از یک ماه قبل و مشکلات دیگر؛ افتتاح پروژه های عمرانی با یکی دو ماه تاخیر در خاوران انجام می شود.

شهردار خاوران گفت: با توجه به نبود سیمان  در سطح استان از یک ماه قبل و مشکلات دیگر؛ افتتاح پروژه های عمرانی با  یکی دو ماه تاخیر در خاوران انجام می شود.

محمد امین گرامی در گفت و گو با گروه رسانه ای خاورانی ها افزود: به حمدلله آسفالت محله جلیل آباد با متراژ ۵۰۰۰ متر مربع  و پیاده راه سلامت در پارک شیخ احمدی آماده افتتاح است اما بوستان سلامت با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین پارک محله مسکن مهر با مساحت ۹۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی  90 درصد و پارک  جلیل آباد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و  تکمیل ساختمان آتش نشانی با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد و  آغاز عملیات ساماندهی شهرک هاشمیه با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار سال جاری قراردارد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه های سیمان استان اکثرا تعطیل شده و یا حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت کار می کنند، آن را دلیل اصلی رکود پروژه های عمرانی شهرداری ها دانست اما در عین حال خاطر نشان کرد: کانال سیل بر ابتدای خیابان انقلاب، با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در فاز اول، به سمتی می‌رود که یکی از معضلات چندین ساله شهر، یعنی بوی بد و پسماندهای مسیر را برای همیشه حل کند.

گرامی در پایان افزود: شهرداری در سال جاری بهسازی کوچه های آبیاری و پیروزی را در دستور کار خود قرار داد که پس از سالها به این دو کوچه توجه شد و امیدواریم با تزریق اولین محمولۀ قیر؛ مشکل این دو کوچه را در اینده ای نزدیک حل کنیم.