بودجه شهرداری خاوران برای سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
بودجه شهرداری خاوران برای سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
عباسی گفت در تلاشیم طی چندماه اینده مجموعه ورزشی شیخ احمدی را به بهره برداری برسانیم تا جوانان و نوجوانان شهر خاوران و روستاهای اطراف بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

شهردار خاوران در گفت و گو با گروه رسانه ای خاورانی ها به تشریح گزیده ای از فعالیت های عمرانی اجراشده درسطح شهر طول مدت یکسال اخیر پرداخت و گفت: با عنایت به خداوند متعال تا اخر امسال هیچ کوچه ای در خاوران نخواهیم داشت که زیرسازی، تک لبه گذاری و کانیوا نداشته باشد و عزم ما و شورای اسلامی بر این است که تا پایان این دوره هیچ کوچه خاکی در شهر خاوران نداشته باشیم.

عباسی از تسطیح و آماده سازی زمین ورزشی چند منظوره در پارک شیخ احمدی خبر داد و گفت:در تلاشیم که طی چندماه آینده این مجموعه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا جوانان و نوجوانان شهر خاوران و روستاهای اطراف بتوانند استفاده مطلوب از این مجموعه ببرند.

وی به مشارکت در تأمین مصالح با شهروندان داوطلب اجرای نمای سنتی و کاهگلی اشاره داشت و توضیح داد:همان گونه که سال گذشته با این افراد مشارکت داشتیم امسال نیز چنانچه شهروندی تمایل به اجرای این طرح داشته باشد با آنها همکاری خواهیم داشت؛انتظار می‌رود افراد بیشتری به سمت اجرای طرح نمای سنتی سوق پیدا کنند.

این مقام مسئول اشاره داشت:از نظر کارشناسان دفتر شهری استانداری پس از بازدید شهر خاوران در بین ۱۲۰ شهرداری استان فارس از پاکیزه ترین شهرهای استان محسوب می شویم؛ در پاکسازی، زشتی زدایی و دفع پسماند زباله همکاران ما زحمات زیادی متحمل شدند که نتیجه اش می‌شود شهر پاک و بدون زباله.

او ادامه داد: یک دستگاه کامیونت ۶ تن حمل زباله به ارزش ۸ میلیارد ریال به شهرداری خاوران اختصاص پیدا کرد که تنها مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن را پرداخت کردیم و مابقی از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها و با پیگیری دکتر رضایی کوچی صورت پذیرفته است.

عباسی با بیان اینکه برگزاری موفق جشنواره انار و خرما‌ که مورد استقبال بیش از ۸ هزار بازدید کننده از سراسر کشور قرار گرفت برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خاوران بود خطاب به مردم بیان کرد:تمامی این اقدامات انجام شده با سرمایه، حمایت و همراهی شما و نظارت و راهنمایی های شورای اسلامی، امام جمعه، بخشدار، سایر مسئولین و اصحاب رسانه صورت گرفته است.

شهردار خاوران در پایان اظهار داشت: بودجه پیشنهادی برای اداره شهر خاوران در سال پیش رو ۱۷۰ میلیارد ریال بوده است که به تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید هیئات تطبیق فرمانداری و نهاد های ذی ربط رسیده است.