با واحدهای متخلف عرضه مواد غذایی در خاوران برخورد می شود
با واحدهای متخلف عرضه مواد غذایی در خاوران برخورد می شود
واحد های عرضه مواد غذایی که با سلامت مردم در ارتباط هستند در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی تذکر گرفته و پلمپ می شوند.

رییس درمانگاه شهر خاوران در گفتگوی اختصاصی با گروه رسانه ای خاورانی ها گفت: هر هفته ماموران بهداشت محیط از مغازه ها، فروشگاه ها، نانوایی ها و سایر مراکز عرضه مواد غذایی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید کرده و سختگیرانه و بدون اغماض با متخلفین که به سلامت مردم اهمیت نمی دهند برخورد می کنند.

شریفی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا فروشگاه های واقع در شهر باید بیش از هر زمان دیگری دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و با این کار هم به سلامت خود و هم سلامت جامعه احترام بگذارند.

وی از فروشندگان خواست در زمان ارائه خدمات به مشتریان حتما از ماسک و دست کش استفاده کرده و به مشتریانی هم که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند خدمات ندهند.

شریفی گفت : نیروهای بهداشت محیط علاوه بر این که به بازرسی در سطح شهر می پردازند روزهای شنبه نیز در درمانگاه مستقر هستند لذا شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف به درمانگاه مراجعه کرده تا به موضوع رسیدگی شود . مواد غذایی فاسد، غیر بهداشتی و مواد غذایی که  از نظر اداره دامپزشکی غیر مجازند مانند گوشت‌های دیفراست شده و غیر قابل مصرف انسانی معدوم می شوند و با توجه به نظر کارشناسان در صورت بحرانی بودن  ادامه فعالیت هر واحدصنفی، در پی اخطار ۴۸ ساعته پلمپ خواهند شد.

به گزارش گروه رسانه ای خاورانی ها در چند ماه اخیر تعدادی از مغازه های خاوران در همین رابطه تذکر جدی گرفته اند.