رئیس شورای شهر خاوران: ۲۰۰ اصله درخت در پارک شیخ احمدی می کاریم
رئیس شورای شهر خاوران: ۲۰۰ اصله درخت در پارک شیخ احمدی می کاریم

رئیس شورای شهر خاوران در گفتگو با گروه رسانه ای خاورانیها درباره مهمترین مصوبه های شورای شهر در سال گذشته توضیح داد. علیرضا شادمان گفت: مهمترین مصوبه شورا، ایجاد مجتمع تجاری در کنار پارک شیخ احمدی و باغ مجالس بود که علیرغم پیگیری های شورا و اقدامات اولیه از سوی شهرداری، تاکنون وارد مرحله اجرا […]

رئیس شورای شهر خاوران در گفتگو با گروه رسانه ای خاورانیها درباره مهمترین مصوبه های شورای شهر در سال گذشته توضیح داد. علیرضا شادمان گفت: مهمترین مصوبه شورا، ایجاد مجتمع تجاری در کنار پارک شیخ احمدی و باغ مجالس بود که علیرغم پیگیری های شورا و اقدامات اولیه از سوی شهرداری، تاکنون وارد مرحله اجرا نشده است. البته ما معتقدیم خود شهرداری می تواند با اخذ مجوزهای لازم از ارگانهای مختلف یا مشارکت با بخش خصوصی این پروژه ها را به سرانجام برساند.

وی افزود: مصوبه دیگری نیز در خصوص بازسازی پارک بهزیستی داشتیم که از زمان شهردار قبل پیگیری شد و خوشبختانه هم اکنون در حال انجام است.

شادمان خاطر نشان کرد: مصوبه دیگر شورا، در خصوص راه دسترسی به شهرک هاشمیه بود که البته داخل متنِ مصوبه، به ادامه کانال با توجه به هزینه زیادش اشاره ای نشده بود و مصوبه ما دربارۀ جدول کشی و هدایت آب های سطحی بود اما با توجه به صلاحدید شهردار ادامه ساخت کانال ادامه پیدا کرد؛ پیرامون آسفالت جاده خاوران به شهرک هاشمیه و مسکن مهر نیز باید به اطلاع برسانم از مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیونی که برآورد شده تا کنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: مصوبه ای هم برای خرید ساختمان سابق بانک صادارت داشتیم که هنوز اجرا نشده است.

رئیس شورای شهر خاوران درباره برنامه های جدید شورا برای سال جدید هم گفت: با توجه به اینکه شهروندان و گردشگرانی که به تفریحگاه شیخ احمدی مراجعه می کنند، در هوای گرم به سایه درختان نیاز بیشتری دارند  قرار است به زودی ٢٠٠ اصله درخت در آنجا کاشته شود.

شادمان از انجام محوطه سازی و اسفالت  کوچه و خیابانهای فرعی  خاوران، مسکن  مهر و شهرک هاشمیه و جلیل آباد به عنوان یکی از مصوبه های مهم سال گذشته نام برد و افزود : احداث بلوار از سمت پارک شیخ احمدی، زمین فوتبال (که پیمانکار عملیات تسطیح آن را آغاز کرده)، روشنایی بلوار ۴٠ متری شهرک المهدی و جلیل اباد و همچنین پیگیری و اجرای روکش آسفالت ورودی شهر از سمت شیخ احمدی به شهرک المهدی  که خواسته اکثر شهروندان بود، نیز از دیگر مصوبات سال ۹۸ بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه شهرداری در سال ۹۹ شاهد ساخت مجتمع تجاری باشیم؛ تا علاوه بر ایجاد درامد پایدار برای شهرداری، زمینه برای اشتغالزایی جوانان خاورانی نیز فراهم شود.