خاوران یکی از امن ترین شهرهای استان فارس است
خاوران یکی از امن ترین شهرهای استان فارس است

به گفتۀ دکتر مددی رئیس دادگاه عمومی شهرستان خفر و سروان ابراهیمی فرمانده کلانتری خاوران با توجه به پرونده ها و شکایت های محدودی که سال گذشته در محدوده کلانتری و دادگاه تشکیل شده، می توان ادعا کرد که در حال حاضر شهر خاوران یکی از امن ترین شهرهای استان است. مسوول کلانتری شهر خاوران […]

به گفتۀ دکتر مددی رئیس دادگاه عمومی شهرستان خفر و سروان ابراهیمی فرمانده کلانتری خاوران با توجه به پرونده ها و شکایت های محدودی که سال گذشته در محدوده کلانتری و دادگاه تشکیل شده، می توان ادعا کرد که در حال حاضر شهر خاوران یکی از امن ترین شهرهای استان است.

مسوول کلانتری شهر خاوران در گفت و گو با گروه رسانه ای خاورانی ها گفت: در محدوده استحفاظی کلانتری خاوران با توجه به گشت زنی های مستمر و تلاش نیروهای زحمت کش کلانتری، امنیت برقرار است و سرقت هایی هم که اخیرا رخ داد، در کوتاه ترین زمان ممکن، سارقین دستگیر و تحویل مراجعه ذی صلاح شدند. از جمله دستگیری سارق ماشین های شهروندان که پس از دستگیری سارق، اموال مسروقه به مال باختگان تحویل داده شد. سروان مسعود ابراهیمی با بیان این که پرسنل کلانتری تمام تلاش خود را در برقراری امنیت شهر خاوران و حوزه استحفاظی انجام می دهند از شهروندان خواست  که همچون گذشته همکاری لازم را با کلانتری داشته باشند.