زمین چمن خاوران به کجا رسید؟
زمین چمن خاوران به کجا رسید؟
بیش از یک سال از کلنگ زنی زمین فوتبالی که قرار بود شش ماهه چمن شود و تحویل جوانان خاورانی بدهند، گذشت.

در این یک سال هیچ اقدام اساسی برای عملیات احداث طرح فوق صورت نگرفت.هر چند که مسئولین  قول داده اند که یک زمین چمن بزرگ درخاوران احداث شود ولی به نظر می رسد با روند پیش رو این طرح، به این زودی ها به بهره برداری نرسد.

خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم در مصاحبه تیرماه سال گذشته گفته بود  که “ساخت زمین چمن مصنوعی شهر خاوران شهرستان جهرم به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال شروع شد”.

خداجو ادامه داده بود : “علاوه بر ایجاد نور و چمن مصنوعی، رختکنی به مساحت ۱۵۰ متر مربع در این مکان ساخته خواهد شد. پیش بینی شده این طرح سال آینده به بهره برداری برسد.”

اما اکنون در حالی نیمه اول سال ۱۳۹۹در حال اتمام است که هیچ نشانه ای از احداث زمین چمن بعد از کلنگ زنی مسئولین، دیده نمی شود.

کامیاب مدیر کل برکنار شده ورزش و جوانان فارس نیز بارها در مصاحبه هایش وعده زمین چمن به جوانان خاورانی را داده بود اما هیچ  نتیجه ای در پشت  این وعده ها تا به امروز نبوده است.

رضایی کوچی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم وعده زمین چمن را در روز کلنگ زنی به جوانانی داد که سالها دلخوش به این اتفاق مهم بودند.

مسئول تربیت بدنی خفر نیز در آخرین اظهار نظر خود در باره زمین چمن خاوران به این نکته بسنده کرده است که در جلسه با رئیس جدید ورزش و جوانان فارس موضوع زمین شهر خاوران مطرح شده است.

اما آخرین اظهار نظر مسولین شهر خاوران در باره این زمین به چند ماه قبل برمی گردد که شریفی عضو شورای شهر، عامل به سر انجام نرسیدن پروژه زمین چمن شهر خاوران را موضوع کرونا مطرح کرده و قول داده بود که در هفته آینده (بعد از مصاحبه) زیر سازی و لبه گذاری زمین چمن با کمک شهرداری شروع شود.

حال واقعا جای سوال است که چرا خاورانی ها در صورتی باید از داشتن زمین چمن محروم باشند که اکثر شهر ها و حتی روستاهای استان دارای زمین فوتبال مناسب هستند

جواب سوال ورزشکاران خاورانی در باره زمین چمن را چه کسی خواهد داد؟