مردم خاوران از فرماندارِ جدید چه انتظاری دارند؟
مردم خاوران از فرماندارِ جدید چه انتظاری دارند؟
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان در دولت تدبیر و امید، بخش خفر همراه با تعدادی از مناطق استان به شهرستان تبدیل شد.

قرعۀ اولین فرماندار شهرستان نو پای خفر به نام “عزیزی” افتاد. میزان موفقیت وی و اینکه چقدر توانست در راستای وحدت شهرستان گام بردارد را مردم باید قضاوت کنند اما او در دو پیام متفاوت پیرامون چگونگی استقرار ادارات در شهرستان، باعث تکدر خاطر شهروندان خاوران و بخش راهگان شد. البته امیدی رئیس شورای اسلامی شهر خاوران ضمن یاداوری این نکته به عزیزی، به مردم خاوران اطمینان داد شورای شهر خاوران اجازه  نخواهد داد شهر زیبا و باقدمت خاوران، بازیچه دست دیگران شود و از صداقت و حسن نیت مردم این شهر سوء استفاده شده و نفاق و دودستگی ایجاد گردد.

و حالا با رفتن “عزیزی” و تحویل سکان فرمانداری به “جهانخواه” انتظار می رود نگاه وی بر پایه وحدت و پیشرفتِ متوازن کل شهرستان باشد. در همین راستا امیدی متنی به شرح زیر را برای تحریریه گروه رسانه ای خاورانی ها ارسال کرده که عینا در زیر می آید:

“باسلام وعرض ادب

جناب آقای  مهندس جهانخواه، فرماندار محترم شهرستان نوپای خفر

 انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با روحیه بی طرفی وولایت مداری که در جنابعالی سراغ داریم با ایجاد وحدت و همدلی در پیشرفت همه جانبه شهرستان که از  روستای گنک وشاغون واشکوری وکرفت گرفته تا روستای طغر وسیف آباد و دو شهر باب انار و شهر خاوران که ملقب به نام مبارک علی بن موسی الرضا (ع )می باشد موفق وپیروز باشید.

شورای اسلامی شهر باصفا و با قدمت و ولایی خاوران درکنار و همراه شما در جهت توسعه با عدالت ومتوازن شهرستان خواهد بود. ان شاءالله در جهت خدمت به این شهرستان موفق و پیروز و سربلند باشید.

در پایان لازم می دانم از زحمات جناب آقای عزیزی در مدت سرپرستی فرمانداری تقدیر وتشکر نمایم. ان شاءالله سلامت و تندرست باشید.

اله مراد امیدی

رئیس شورای اسلامی شهر علی بن موسی الرضا  (ع)

خاوران سرسبز و زیبا”

  • نویسنده : اله مراد امیدی رئیس شورای اسلامی شهر خاوران