پارکهای خاوران تا آخر تابستان سر و سامان می گیرند
پارکهای خاوران تا آخر تابستان سر و سامان می گیرند

شهردار خاوران گفت: توسعۀ متوازن، زمانی صورت می گیرد که پروژه ها در تمام نقاط شهر با رعایتِ عدالت، اجرا شود. محمد امین گرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خاوران با بیان اینکه «همه محلات شهر می بایست به طور یکسان از منافع پروژه های شهری بهره مند شوند» افزود: به عنوان مثال سالها در […]

شهردار خاوران گفت: توسعۀ متوازن، زمانی صورت می گیرد که پروژه ها در تمام نقاط شهر با رعایتِ عدالت، اجرا شود.

محمد امین گرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خاوران با بیان اینکه «همه محلات شهر می بایست به طور یکسان از منافع پروژه های شهری بهره مند شوند» افزود: به عنوان مثال سالها در محله جلیل آباد؛ مسکن مهر و شهرک هاشمیه کار های عمرانی کمتری صورت گرفته بود که ما سعی کردیم با یک نگاه عدالت محور، اقدام به ساخت پارک محله ای و جدول گذاری در این مناطق کنیم. آسفالت خیابان در مسکن مهر انجام شده و در آینده نزدیک در بخشی از محله جلیل آباد و بخشی از محلات شهر خاوران ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه پروژه های موزائیک فرشِ تفریحگاه شیخ احمدی و بازسازی پارک بهزیستی نیز در حال انجام است که پیش بینی می کنیم تا پایان تابستان به بهره برداری برسند.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا دستگاه سنگ شکن که مهمترین منبع درآمد پایدار شهرداری است مدتها غیر فعال بوده» اظهار داشت: مجموعه سنگ شکن تا قبل از آغاز به کار اینجانب، فاقد دستگاه کوبیت بود و با تلاش فراوان کویت و متعلقات آن با اعتباری بالغ بر دویست میلیون تومان خریداری شد که  این مهم باعث تحول در مدیریت سنگ شکن خواهد شد و با هماهنگی استانداری فعلا سنگ شکن تحت مدیریت شهرداری است و در حال تولید می باشد که در آینده نزدیک با بررسی شرایط و ایجاد برنامه ریزی لازم به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

شهردار خاوران درباره پروژه کانال ابتدای خیابان انقلاب که با انتقادهای زیادی همراه است، ضمن تقدیر از زحمات شهرداران اسبق خاوران گفت: پروژه مذکور با توجه به طرح هادی شهر خاوران و اخذ  موافقت نامه از سازمان برنامه و بودجه  و عنایت به آیین نامه های رودخانه از مهر ماه سال گذشته آغاز شد که در حال برنامه ریزی جهت هماهنگی با پیمانکار جهت ادامه آن هستیم که با توجه به  کمبود کارگر در شهر خاوران با مشکلاتی مواجه هستیم اما تلاش ما این است که هر چه زودتر بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

وی در خاتمه افزود: شاید بتوان گفت تنها راه حل  دراز مدت جهت مشکلات خاوران اتصال محلات قدیم و جدید به همدیگر و راه اندازی محور انقلاب به CNG شهر خاوران است که در آینده زمینه تجاری شدن محورهای اصلی و فرعی آن ایجاد شده و با اتصال به محور سروستان-جهرم، شهر را به اقتصاد جاده مرتبط خواهد کرد و زمینه ساز شکوفایی خاوران در ابعاد اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.