اقامه نمازجمعه ۱۷ مرداد پس از چندهفته تعطیلی
اقامه نمازجمعه ۱۷ مرداد پس از چندهفته تعطیلی

اقامۀ نمازجمعه در شهر خاوران  که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های خفر و جهرم  تعطیل شده بود، فردا جمعه ۱۷ مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد. به گزارش گروه رسانه ای خاوانی ها، با توجه به تغییر وضعیت شهرستان های خفر و جهرم  و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس و […]

اقامۀ نمازجمعه در شهر خاوران  که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های خفر و جهرم  تعطیل شده بود، فردا جمعه ۱۷ مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه رسانه ای خاوانی ها، با توجه به تغییر وضعیت شهرستان های خفر و جهرم  و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس و همچنین تعیین تکلیف موضوع از سوی مراجع ذی صلاح تصمیم بر این شده تا ضمن رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نمازجمعه در خاوران اقامه شود.

بر پایه این گزارش، از نمازگزاران درخواست شده  با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی زمینه برگزاری بدون خطر این فریضه دینی را فراهم کنند.

تکمیلی: نمازجمعه خاوران این هفته هم برگزار نمی شود

در حالی که دفتر ستاد برگزاری نمازجمعه خاوران، دیروز از برگزاری نمازجمعه این هفته خبر داده بود، اما این نهاد با صدور اطلاعیه جدیدی اعلام کرد نمازجمعه در خاوران به دلیل شرایط کرونا این هفته نیز اقامه نخواهد شد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان گرامی می رساند که این دفتر و ستاد به استناد اعلام مسئولین سلامت استان در روز گذشته مبنی بر خروج شهرستان خفر از وضعیت قرمز اقامه نماز جمعه هفته جاری را اعلام نمود .اما مع الاسف مسئولین مزبور امروز مجددا وضعیت شهرستان را قرمز اعلام نمودند .از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه مؤمنان را به تمکین نسبت به نظر مسئولین سلامت فرمان داده‌اند اعلام می دارد که نماز جمعه فردا در شهر خاوران برگزار نخواهد شد.