تغییر بسته بندی خرما، ارزش افزودۀ بیشتر برای باغداران خاورانی
تغییر بسته بندی خرما، ارزش افزودۀ بیشتر برای باغداران خاورانی

هر کار ارزشمندی که موجب ماندگاری نام خاوران شود، ستودنی است و مطمئنا وظیفه همه ماست که از آن حمایت کنیم. یکی از کارهای خوب انجام شده در چندسال اخیر، حرکت به سوی بسته بندی خرما از شیوه سنتی به سوی صنعتی است.  مطمئنا این کار یکی از شیوه هایی است که موجب می شود […]

هر کار ارزشمندی که موجب ماندگاری نام خاوران شود، ستودنی است و مطمئنا وظیفه همه ماست که از آن حمایت کنیم. یکی از کارهای خوب انجام شده در چندسال اخیر، حرکت به سوی بسته بندی خرما از شیوه سنتی به سوی صنعتی است.

 مطمئنا این کار یکی از شیوه هایی است که موجب می شود خرمای خاوران با مزیت های نسبی رقابتی که دارد، با ارزش افزوده بیشتری به فروش برسد.

طبق اطلاعات واصله در طول چند سال گذشته شاهد ابتکارهایی در نوع بسته بندی از سوی برخی همشهریان خاورانی بوده ایم که از جمله آنها می تواند به بسته بندی در اندازه های کمتر از یک کیلوگرم توسط آقای فرج  نجفی، بسته بندی رطب و خرما درجعبه های پلاستیکی توسط اقای محمد منصوری و از همه مهم تر بسته بندی و فرآوری خرما با ثبت برند “شونی” از سوی آقایان سلیمانی و کیهانی اشاره کرد که خوشبختانه سال گذشته به عنوان تنها برند خرما در سطح شهرستان در نمایشگاه بین المللی خرما شرکت داشتند.

این تلاشها موجب شده خرمای مرغوب شاهانی خاوران در سطح کشور بیشترشناخته شده و طرفداران آن بیشتر شود.

پ ن: اگر همشهریان دیگر نیز تجربه مشابهی در این زمینه داشته اند که ما از آن بی خبر هستیم برایمان بفرستند.