مشکلات شهروندان خاورانی برای تهیه دارو
مشکلات شهروندان خاورانی برای تهیه دارو
چند روزی است تنها داروخانه شهر خاوران ( که متعلق به بخش خصوصی بوده) تعطیل شده است . با اینکه اقداماتی از سوی مسئولین صورت گرفته و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی، داروخانه درمانگاه بدرالشیخان تجهیز شده و در حال ارائه خدمات به شهروندان است اما

 چند روزی است تنها داروخانه شهر خاوران ( که متعلق به بخش خصوصی بوده) تعطیل شده است . با اینکه اقداماتی از سوی مسئولین صورت گرفته و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی، داروخانه درمانگاه بدرالشیخان تجهیز شده و در حال ارائه خدمات به شهروندان است اما در چند روز اخیر تعدادی از شهروندان با گلایه از وضعیت داروخانه به این نکته اشاره کرده اند که موفق به تهیه داروی مورد نظر خود نشده و حتی در روز تعطیل و در ساعت های خاصی از روز های هفته، پزشک درمانگاه، نه بیماران را طبابت می کند و نه داروخانه فعال است. و حتی بعضا داروها همگی با نرخ آزاد حساب می شود!

در همین زمینه مسئول درمانگاه بدرالشیخان در گفت و گو با گروه رسانه ای خاورانی ها اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، داروخانه در درمانگاه شروع به فعالیت کرده است. البته تنوع داروها هنوز کامل نشده و با توجه به این که چند روزی از فعالیت داروخانه نگذشته اقدامات لازم برای تخصیص سهمیه دارو و بستن قرارداد با بیمه های مختلف در حال انجام است و به زودی مشکل فوق حل شده و داروخانۀ درمانگاه به شهروندان عزیز خدمات رسانی خواهد کرد.