پایگاه خبری تحلیلی «خاورانی ها» رسما رونمایی شد
پایگاه خبری تحلیلی «خاورانی ها» رسما رونمایی شد

همزمان با فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، طی مراسمی از پایگاه خبری تحلیلی «خاورانی ها» رونمایی شد. دراین مراسم که با هدف گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد؛ حجت الاسلام صحرائیان امام جمعه، فتوحی رئیس دفتر امام جمعه و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه خاوران، بهمنیان بخشدار راهگان، گرامی شهردار و اعضای شورای شهر […]

همزمان با فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار، طی مراسمی از پایگاه خبری تحلیلی «خاورانی ها» رونمایی شد. دراین مراسم که با هدف گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد؛ حجت الاسلام صحرائیان امام جمعه، فتوحی رئیس دفتر امام جمعه و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه خاوران، بهمنیان بخشدار راهگان، گرامی شهردار و اعضای شورای شهر خاوران، هوشمند فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه، تعدادی دیگر از مسئولان محلی و جمعی از فعالان عرصه رسانه حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام صحرائیان امام جمعه خاوران با اشاره به سابقه ی انتشار نشریه شکوفه، از اعضای این نشریه به عنوان جوانان موفقی نام برد که بعدها در نشریات حرفه ای کار خبرنگاری را ادامه داده و از موفق ترین افراد در این عرصه هستند.

عبدالرضا ناصری و رامین محمدی  به نمایندگی از سایر اعضای گروه رسانه ای خاورانی ها در این جلسه حاضر بودند . ناصری طی سخنانی با اشاره به بیش از ربع قرن سابقه ی رسانه ای اعضای گروه رسانه ای خاورانی ها که از سال ۱۳۷۵ با نشریه شکوفه آغاز و در ادامه با نشریات دیگری مانند آدینه و آیینه خاوران ادامه یافت و بعد در قالب وبلاگ خاوران و وبسایت خاوران آنلاین ادامه یافت، افزود: خداوند را شاکریم که آن نهال، امروزه تبدیل به درختی تناور شده و گروه رسانه ای خاورانی ها در قالب وبسایت، مجله دیجیتال، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، سروش و چندین گروه واتساپی به عنوان باسابقه ترین و پرمخاطب ترین تیم رسانه ای در شهرستان مشغول به فعالیت است.

 به گزارش خبرنگار ما در پایان این جلسه، حضار با بخش های مختلف وبسایت خاورانی ها که با شعار «همراه با مردم، همگام با مسئولان» رونمایی گردید آشنا شدند. عکس های بیشتر از این مراسم در یک گزارش تصویری منتشر خواهد شد.