بازدید مدیرکل بهزیستی استان فارس از بهزیستی خاوران
بازدید مدیرکل بهزیستی استان فارس از بهزیستی خاوران

دکتر کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس و هیئت همراه از مجتمع بهزیستی شهر خاوران بازدید کردند. مدیر کل بهزیستی استان در گفت وگوی اختصاصی با گروه رسانه ای خاورانی ها گفت: از آنجا که سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت […]

دکتر کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس و هیئت همراه از مجتمع بهزیستی شهر خاوران بازدید کردند. مدیر کل بهزیستی استان در گفت وگوی اختصاصی با گروه رسانه ای خاورانی ها گفت: از آنجا که سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه می باشد بنابراین در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم نموده و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.
وی افزود: راه‌اندازی مراکز «مثبت زندگی» از جمله کارهای جدید سازمان بهزیستی است که در راستای افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و رضایتمندی مردم از خدمات سازمان ایجاد آنها برنامه‌ریزی شده است.
کشفی نژاد با بیان اینکه در آینده نزدیک در خاوران مؤسسه «مثبت زندگی» مستقر می‌گردد خاطر نشان کرد: هدف اصلی این مراکز را ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این مراکز موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف ما خواهد شد تا بتوانیم خدمات حمایتی و تخصصی خود را در این زمینه تقویت کنیم.