بچه های نشریه شکوفه از نیروهای موفق رسانه در سطـح کشور هستند
بچه های نشریه شکوفه از نیروهای موفق رسانه در سطـح کشور هستند

قبل از آغاز عرایضم در خصوص انتشار «نشریه دیجیتالی خاورانی ها» بر خود فرض می دانم پیش زمینه ای بر فعالیت رسانه ای در شهر خاوران داشته باشم. در اوایل دهه ی هفتاد که آغاز دوران نوجوانی اینجانب بود توفیق مدیریت نشریه ای با موضوعات زیست محیطی را داشتم. در آن روزها روحانی دانشمندی به […]

قبل از آغاز عرایضم در خصوص انتشار «نشریه دیجیتالی خاورانی ها» بر خود فرض می دانم پیش زمینه ای بر فعالیت رسانه ای در شهر خاوران داشته باشم. در اوایل دهه ی هفتاد که آغاز دوران نوجوانی اینجانب بود توفیق مدیریت نشریه ای با موضوعات زیست محیطی را داشتم. در آن روزها روحانی دانشمندی به نام «حجت الاسلام محمدرضا زائری»، جوانان و نوجوانان علاقه مند به کار رسانه را در سراسر کشور در قالب تشکیلاتی به نام «خانه روزنامه نگاران جوان» گرد هم آورده بود. این روحانی علاقه مند و اندیشمند، مقدمه ای شد بر فعالیت تعدادی از نوجوانان و جوانان این سرزمین که هم اکنون بخش عظیمی از آنها در امور رسانه ای در کشور فعالیت حرفه ای دارند.

 نشریه شکوفه ی خاوران وابسته به بهزیستی یکی از گلهای سر سبد فعالیت روزنامه نگاران جوان و نوجوان کشور در آن روزها بود که گسترۀ فعالیتش مرزهای شهرستان را در نوردید و ابعاد گسترده استانی و ملی یافت. بعد ها بخشی از دست‌اندرکاران نشریه مذکور، در نشریات استانی و کشوری یا روابط عمومی ادارات و امور رسانه ای فعال شدند.

 بچه های نشریه شکوفه با گذر از سرد و گرم روزگار و تشکیل خانواده و گذر از دوران جوانی؛ امروز اکثرا از نیروهای موفق رسانه در سطح استان و کشور هستند. انتشار نشریۀ دیجیتالی خاورانی ها فی الواقع تداوم فعالیت رسانه ای بچه های خاوران است. اگر چه در گذشته هم در فضای مجازی و حقیقی فعالیت داشته‌ اند. انتشار نشریه مذکور را به فال نیک گرفته و برای دست اندرکارانش آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 باشد که به مدد گذشته نیک اسلاف خود با رعایت سعه صدر و انصاف و تقوا، خاطره خوش اسلاف خود را تکرار نمایند.

  • نویسنده : محمد امین گرامی/شهردار خاوران